Ravensteinse fotodagen 2024

KOM JE KIJKEN? EXPOSITIE ‘HET PORTRET’

Het heeft even geduurd maar van donderdag 10 t/m zondag 13 oktober zijn de portretfoto’s te zien van de 40 deelnemers aan de fotowedstrijd van de Ravensteinse fotodagen. In de Garnizoenskerk van Ravenstein is de expositie dagelijks te bekijken van 11 tot 16.00 uur. De organisatie is enthousiast over de kwaliteit én originaliteit van de portretten; van bijzondere en mooie mensen en meer.

Op zondag 13 oktober om 14 uur vindt de prijsuitreiking van de wedstrijd plaats. De vakjury bespreekt eerst de portretten die door de kinderen zijn gemaakt en een uurtje later die van de volwassenen. Nadat de prijzen zijn uitgereikt, is er nog een drankje en hapje en kan er worden nagepraat. Naast de prijzen van de vakjury, is er dit jaar weer een publieksprijs te winnen. De bezoekers van de expositie kunnen tot zondag 13 uur ’s middags een stem uitbrengen.

De expositie van de Ravensteinse fotodagen is onderdeel van een jaarlijkse wedstrijd en wordt alweer voor de 12e keer georganiseerd. Dit jaar is de wedstrijd financieel ondersteund door de Dorpsraad, Legaat van Koot, de Koldergalerij en Remote Rental.

We zien je graag bij de expositie!

De organisatie Astrid, Hans, Joop en Kees